środa, 29 listopada 2017

Od Noir'a CD Deirdre

Stałem na środku pokoju nie ruszając się chociażby o milimetr. Czytając linijka po linijce informacje, które dostałem od dziewczyny, czułem jak mięśnie zaczynają się napinać. Po chwili spojrzałem na nią.
Odstawiłem talerz na bok, po czym również odrzuciłem teczkę na fotel.
-Jaja se robisz, tak? -przetarłem twarz dłońmi.
-Nie, czemu? Co do zapłaty- jeszcze się dogadamy -w jej glosie było słychać lekkie zdziwienie.
Zaśmiałem się głośno, jednak nie, wcale nie jestem mi teraz do śmiechu.
-Słuchaj, chyba trochę źle trafiłaś z tym... zleceniem.
Spojrzała na mnie zza laptopa.
-Nie wydaje mi się. Z tego co wiem, to jesteś najemnikiem, tak? Więc wszystko sie zgadza -wróciła wzrokiem na ekran.
-No tak, racja jestem. Co nie zmienia faktu, że mam swój honor i są rzeczy, których nie ma bata, że zrobię.
-Jeżeli chodzi o garnitur, to niestety będziesz musiał go założyć -odpowiedziała bez podnoszenia wzroku na mnie.
Zrobiłem kilka kroków i stanąłem przed czarnowłosą. Poczułem jak poziom mojej złości gwałtownie wzrasta. Wziąłem głęboki wdech na uspokojenie się.
-Nie zrobię tego. Chce dostać pieniądze za to co zrobiłem do tej pory. Na nic więcej nie licz.
Dziewczyna westchnęła głośno zamykając laptop, po czym odsunęła go od siebie i wbiła swój wzrok we mnie.
-Co jest? Chcesz więcej pieniędzy? Czy może inne rzeczy?
-Chce zapłaty. Nie zrobię nic więcej -warknąłem.


<Deirdre?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics