niedziela, 29 października 2017

Od Noir'a CD Deirdre

Spojrzałem w oczy dziewczyny. Wydaje sie być taka rozbawiona zaistniałą sytuacją. Ja wręcz przeciwnie. Złapałem ją za nadgarstki i odsunąłem się.
-Nie pozwalaj sobie młoda -warknąłem.
-Czyżbyś się zirytował? -zapytała pochylając się w moją stronę.
-To nie jest irytacja. Jeszcze -powiedziałem stanowczo.
Dziewczyna zachichotała cicho pod nosem. Puściłem jej ręce i cofnąłem sie. Stanąłem przed drzwiami auta i zacząłem przeglądać się w szybie. Odbicie nie jest najwyraźniejsze, ale dobrze że chociaż cokolwiek widać.
-Nic Ci nie będzie -rozbrzmiał głośnik dziewczyny.
Spojrzałem na nią karcącym wzrok co ona skwitowała śmiechem.
-Po pierwsze chce odzyskać moją własność -dziewczyna pomachała portfelem, jednak gdy wyciągnąłem rękę po niego, ta nadal nie miała zamiaru go zwrócić, w końcu jednak oddała go.- Po drugie, jeżeli mam coś dla Ciebie zrobić, chce wiedzieć jak masz na imię i jakie jest dokładnie zlecenie, oraz co najbardziej mnie interesuje: ile za to dostanę.
Dziewczyna skrzyżowała ręce. Wyglądała jakby nad czymś się zastanawiała.
-Deirdre -odpowiedziała.
Nastąpiła króciutka chwila ciszy.
-Iii.. tylko tyle? -zapytałem.
-Tak, więcej informacji dostaniesz w bardziej... ustronnym miejscu. Nie wszyscy muszą wiedzieć, czego od ciebie chce.
-Dobra, miejmy to już za sobą. Ale licz się z tym, że wyłożysz trochę więcej gotówki, w zamian za bliznę -wskazałem miejsce nacięcia, które wykonała dziewczyna.


<Deirdre?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics