piątek, 12 stycznia 2018

Od Kanane CD Tsukiko

Dziewczyna poszła, a ja poszedłem się odświeżyć. Z łazienki wyszedłem jakoś po pół godziny, nie chciało mi się ruszać zbyt. Za leniwy jestem. Ruszyłem się ubrać i zamówić pizze.. Z lodówki wziąłem z dwie butelki piwa i zanim jednak siadłem dzwonek zadzwonił. Podszedłem i wziąłem zamówienie. Jakaś panienka się uśmiechnęła. Nawet dała mi swój numer. Zawsze chętnie wezmę na jakiś numerek. Wraz z pudelkiem ruszyłem tyłek. Usiadłem na kanapie i włączyłem telewizje. Znalazłem jakiś horror, to piłem i zjadałem się pizza. Jutro rano pójdę do domu albo nawet dziś. Tsu dalej nie wracała. Może na kogoś się natknęła. Posprzątałem po sobie i nagrałem jej wiadomość, żeby zadzwoniła albo przyszła jak będzie wolna. Ruszyłem tyłek do domu. Choć wizja dziewczyny w kominie byłaby niezła.

Dojechanie nie zajęło mi długo, wilki się stęskniły za mną to jedno. Nakarmiłem je i wlazłem pod prysznic. Choć też mogę pójść zobaczyć ja w kimonie. To jest myśl. Po prysznicu założyłem świeże bokserki i zawołałem psiaki do mnie. Położyły się na swoich miejscach i mogłem zasnąć.
***
Obudziłem się tuż po dwunastej. Ubrałem się jak typowy bad boy i ruszyłem. Pogłaskałem wilki przed wyjściem i ruszyłem do samochodu. Siostra namierzyła mi Tsu. Wiedziałem gdzie była. Na miejscu stanąłem przy jakieś rzeźbie z dłońmi w kieszeni i patrzyłem na dziewczyny. Tsu stała wśród dzieci i coś im mówiła. Na jej widok moja wyobraźnia już działa. Może tym razem natkę się na jakiegoś chłopca do wydymania. Dawno się z nimi nie zabawiałem. Niemal na zawołanie jeden przybył. Chłopak miał jasne włosy i jedno oko zielone drugie niebieskie. Uroczy młody i niski chłopak. Słyszałem, że ma na imię William. Ładne imię dla uroczego chłopca. Może go poznam. On mnie zauważył i podszedł. To było dość dziwne, płakał. Choć nie zbyt wiedziałem jak mam zareagować. Podszedłem do niego i podałem chusteczkę.
- Co się stało? - spytałem ostrożnie. Chłopak się spojrzał, ale przez płacz ledwo co słyszałem. Przytuliłem go i pogłaskałem po głowie delikatnie. Jednak po chwili się odsunąłem. Zerknąłem na Williama, lecz się nie odzywałem już.

Tsukiko? William? B))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy

Szablon wykonała Sasame Ka z Panda Graphics